December 15, 2008

Piese instrumentale favorite - repostat

Dorin îmi propune o leapşă. Nu prea cred în asemenea chestii, dar te fac să scrii pe blog când n-ai nimic interesant de zis.

Deci piese instrumentale favorite, incredibil de greu de găsit:


Şi ar mai fi, dar îmi e foarte greu să găsesc preferinţele mele pe net. De obicei ascult şi îmi place ceva, ce aud odată, din întamplare, pe fundalul unui film, pe la radio, pe la alţii... şi apoi caut şi caut cine a cântat acele 3 sunete de mi-au atras atenţia :) Şi în cazurile fericite le găsesc.

Nu prea am clasică în top pentru că nu prea ascult clasică. E foarte multă muzică clasică ce îmi place, dar nu intră neapărat în favorite. Dar... îmi place la nebunie: mai întăi vioara (tristă sau jucăuşă, cum e ea) şi apoi pianul. Dar nu numai, sunt atâtea instrumente şi sunete superbe pe lumea asta şi de la atâtea civilizaţii şi culturi. De ex. Tan Dun - In the Chess Court. Deşi nu ştiu pe unde să o găsiţi.

1 comment: