July 7, 2007

Zürich Fäscht!

A fost sărbătoarea Zürich-ului... IHA!

Adică o sărbătoare ce se ține doar o dată la 3 sau 4 ani! și la care participă peste 2 milioane de oameni și la care sunt cele mai grandioase focuri de artificii pe care le vede Zürich-ul... și noi :-)

Dar mai întâi a fost zi. Şi în timpul zilei: Carnavaleeeeelelelelee!

Şi da, am ameţit, dar nu să mi se facă rău. Şi da, este de fapt un experiment de cum se comportă oamenii în medii cu forţe centrifuge mari, făcut pe nebuni care dau şi bani să participe.

Și apoi a fost seară. Şi seara: Artificiiiii!


Ce ne-am mai distrat :-) A fost chiar fain.

Și închei cu o poză cu Zürich într-o după-amiază de festival, care îmi place tare, tare.

10 comments:

  1. genial, genial patroane! Dar doar o dată la 3-4 ani? deşteaptă ideea! :P

    ReplyDelete
  2. Da, numa' o data la 4 ani pentru ca atunci sunt astronautii in concediu si ii lasa pe oameni sa se dea in chestiile lor de antrenament :P

    ReplyDelete
  3. Si artificiile binenteles ca sunt facute din combustibilul razuit de pe boosterele rachetei, d'asta si sunt asa spectaculoase :)

    ReplyDelete
  4. Bustărele rachetei sunt cele mai tari chestii. Dar mai tari parcă sunt tangentele... Că ştii doar, vorba lui Atanasiu... "Ai tangenta, ai racheta!"

    ReplyDelete
  5. Nu-mi vine să cred... a ajuns Atanasiu şi pe blogu meu! Vai, vai... :-)

    ReplyDelete
  6. Oricum ne-am cam dat în toate chestiile alea, mai puţin un ciocan care te învârtea de nu mai stiai de tine.

    Şi ne-am dat şi în free-fall, chestia aia care te aruncă de pe un turn drept în jos. Nu e cine ştie ce, mai multă spaimă când te uiţi la ea, decât senzaţii când te dai.

    ReplyDelete
  7. nu mai ai teama de inaltime... :)

    ReplyDelete
  8. o data la 4 ani?! da ce e doar in anii bisecti? :)

    ReplyDelete
  9. stai... ca anu' asta nu e bisect ... :)

    ReplyDelete
  10. invartitoarea aia prindea viteza, nu gluma! :)

    ReplyDelete