May 19, 2007

Am votat: NU

Pe scurt:
  • Votul meu n-a avut nici o legătură cu persoana lui Băsescu (nici pro, nici contra).
  • În schimb am votat împotriva unui abuz: parlamentul nevotat de mine încearcă să demită preşedintele votat de mine acum 3 ani.
  • Mă întreb dacă majoritatea oamenilor au votat pro/contra în funcţie de cât de simpatic sau nu e Băsescu. Mie nu mi s-a părut că acesta ar fi fost scopul votului.
  • Mă îndoiesc că Băsescu realizează ceea ce s-a întâmplat: românii l-au susţinut de două ori.
  • Şi cu atât mai tare mă îndoiesc că această susţinere şi încredere va fi şi reciprocă. Aştept să văd cum îşi va arăta gratitudinea, şi ce va face dnl preşedinte.
  • Cei cărora nu le-a ieşit pasenţa, să tacă... am auzit destule. Dacă e cineva care nu reprezintă poporul, atunci ei sunt aceia.
  • În special am să pomenesc liberalii care au ucis începutul de liberal din mine aliindu-se cu PSD. Nu! Nici ca să treci puntea nu te aliezi cu PSD. Mai bine te îneci. Adio liberali.
  • Şi tot în special am să pomenesc din nou liberalii care în alianţa DA au propus marea şi tarea echipa Băsescu - preşedinte, Tăriceanu - premier. Da, memoria mă mai ţine să ştiu că am votat o echipa. Ce echipă domnilor? Cei doi oameni de la căpătâiul statului român nu sunt în stare nici să îşi vorbească. Asta spune multe despre diplomaţia românească. Vina e a amândoura.
  • Şi în nespecial am să pomenesc că dacă liberalii s-au dus pe apa sâmbetii, nu mai există nimic decât PCR. În caz că aţi uitat PD este desprins din PSD nu cu mult timp în urmă şi nu au nimic necomunist în mod special. Deci ţărănişti adio, liberali adio, am rămas doar cu PCRu iar. Doar acum e mai cochet, are două sub-ramuri, dă bine în ochii lumii în ce priveşte competiţia politică.
  • Cea mai tare fază? :-) Mă face să râd. S-or fi deşteptat românii. Le-au mâncat micu şi le-au băut berea PSD-istilor şi au votat cu Băsescu :-) Bun aşa.
  • Iniţiativă

Singurul lucru bun din toată asta? Am vizitat şi eu Berna, cel mai apropriat centru de votare. Frumos oraş.

6 comments:

  1. ++
    Doar că nu am votat. Deloc. Nu se schimbă nimic, din punctul meu de vedere.

    ReplyDelete
  2. hum....Dorine...imi aduci aminte de o anume intrare pe
    un anume blog.
    si de un baietel... Mihai (vezi prin comentarii).
    Din punctul meu de vedere, nu exista implicare prin neimplicare.
    Tacerea, in cazul acesta, la fel ca in multe altele, este un soi de refuz de a lua o decizie. Dar pana una alta, si asta e o decizie si o alegere in sine.
    Denisa

    ReplyDelete
  3. am decis să NU mă implic. Nu să mă implic neimplicîndu-mă. Ci să nu mă implic :P Din punctul meu de vedere, eu şi referendumul suntem două chestii total opuse. Acolo eu condamnam pe cei care spun că fac ceva nefăcînd nimic. Eu am decis să nu fac nimic pentru că politica românească e pentru mine la fel de importantă ca şi industria bicicletelor. E bine că există, dar nu mă mai interesează.

    ReplyDelete
  4. Dintre toate lucrurile care te lasă indiferent (şi sunt sigur că sunt nenumărate), ai ales chiar bicicletele.

    Maică-mea a lucrat de zor în industria "bicicletelor". Prosperă pe vremurile roşii.

    Ai fi putut să alegi alte exemple, precum industria extracţiei de minereuri.

    :-) Oricum, e o diferenţă. Dacă colapsul industriei de biciclete te-ar lăsa rece, industria politică, vrei nu vrei te afectează zi de zi.

    ReplyDelete
  5. Ştim noi ce biciclete se făceau în fabricile de armament. :P Oricum, colapsul industriei de biciclete m-ar întrista... Spre deosebire de colapsul vieţii politice, care cel mult m-ar amuza.

    ReplyDelete
  6. majoritatea pe care ii stiu au votat nu :)

    ReplyDelete