February 8, 2007

Eu, un snowboard si Mont Blanc-ul din Italia

Da, da. De curând am fost în excusie de ski (adică snowboard) în Italia, în Courmayeur. Frumos, da, da! În sfârşit am văzut şi eu zăpadă, după atâta timp (3/4 ani?).



Şi cu această minunată ocazie am avut şi o lecţie de snowboard şi pentru prima oară am încercat să vedem dom'le cum e. Şi e bine, bine. Mi-a plăcut la nebunie. Snowboardul e mult mai misto decât orice ski. Atât de mişto încât mă gândesc să îmi cumpăr unul, în era încălzirii globale.

Şi vreau să zic că sunt un talent natural pe snowboard. Instructorii nu mă credeau că e prima oară :-) şi după ce am terminat instructajul am coborât pe pârtie dificilă (din prima), până jos... şi n-am căzut!

3 comments:

  1. ca sa vezi ce fac angajatii G, in timpul lor liber domne' ....si in era incalzirii globale.Ma tem ca iti prieste prea tare Europa ;-)

    ReplyDelete
  2. Nu în timpul liber, a fost excursie cu firma. Timp liber n-am, adică montez mobilă sau perdele în respectivul timp ;)

    ReplyDelete
  3. doar 2 poze facute in alpi? cum sunt partiile acolo?

    ReplyDelete