February 25, 2007

Americaniiiiiiii

Bună lume!

M-am învârtit pe net, ca de obicei (obicei de când am plecat din ţară şi nu prea mai am cu cine să ies din casă) şi am găsit dovadă că nu-s nebun :) De ce nebun? Păi mulţi mi-au spus, vis-a-vis de părerea mea despre viaţa în US, că nu poate să fie adevărat.

(Poate unii dintre voi îşi mai aduc aminte celebrul email care a făcut înconjurul lumii prin comunităţi româneşti şi a ajuns şi printr-un ziar braşovean.)

Dar am găsit pe net această parodie cu două babe care se pensionează şi se mută în state... Şi să vedem ce zic ele despre state :)


PS: Vorbesc repede şi înalte cunoştinţe de engleză sunt necesare, dar eu vreau să zic că am râs cum n-am mai râs de foarte mult timp!

3 comments:

  1. THERE'S ONLY ONE SIZE HERE: BIG :))))))))))

    ReplyDelete
  2. Mama! Aia chiar vand in US cutii de lapte si de suc asa de mari?

    ReplyDelete
  3. Nu, aia doar face parte din parodie. Nu sunt chiar atat de mari, dar sunt d-alea de 5L cred.

    ReplyDelete