November 19, 2006

Muzeul tehnologic din San Jose

Mi-am adus aminte că nu v-am zis :-), că acum vreo lună am fost la ceea ce se numeşte un muzeu tehnologic. Adică un muzeu cu tot felul de chestii ştiinţifice, unele interesante altele plictisitoare.

Adică? Păi de exemplu:

Ia ghici cine-i cine-n infraroşii?

Aşa... şi am mai făcut şi un experiment în care a trebuit să mutez nişte bacterii, adăugându-le o genă care le face verzi la raze ultraviolete. Şi uite că au crescut câteva bacterii, adică exeprimentul a fost cât de cât reuşit:


Şi Denisa prin camera de joacă a copiilor (în funcţie de umbra ei curge apa pe ecran):


Şi pe acolo, mai au ei un cinema IMAX (proiectează pe o sferă), şi am călătorit pe Marte cu el :-) A fost foarte fain, chiar ai impresia că zbori pe undeva prin canioane marţiene.

2 comments:

  1. sa vedem daca functioneaza...comentariile tale

    si eu as vrea sa merg la mercedes museum sa incerc: formula 1 simulator.Costa extra si mai au si o gramada de warninguri: nu trebuie sa ai sub 1.50(why?!), nu trebuie sa ai prb cu inima(si daca nu stiu?!), etc.. gravida(inteleg, sau accept:-)

    ReplyDelete
  2. Oare pe cand un asemenea muzeu si in Romania?

    ReplyDelete