November 1, 2006

Buhuhu de Halloween


Singura chestie cu sărbătoarea asta e că americanii se pot îmbrăca în orice, şi copii mănâncă bomboane. Eu mă gândeam să mă îmbrac în costume ciudate în fiecare zi până la anu' de Halloween, când o să mă îmbrac normal... dar mi-e lene şi e scump să îţi faci costumaţie specială zilnic.

Aşa că am făcut o plăcintă cu brânză şi mere coapte cu miez de dulceaţă de zmeura şi Denisa a făcut poză la dovleacul vecinului.
Apropos, am descoperit că veveriţelor le place dovleacu rău de tot şi îi devorează când îi prind. Ba chiar mai şi sar la tine în caz că te apropii de locul în care se petrece festinul.

3 comments:

  1. Melcii 'ceia din plăcintă se ascundeau de veveriţele care mîncau dovleacul???

    ReplyDelete
  2. noi nu am sarbatorit chestia asta, cred ca n'om fi destul de deschisi la importul de sarbatori comerciale :P
    a ginit ea Mihaela o palarie de vrajitoare da' puteai tine un chef cu cat costa asa ca am pus'o la loc pe raft :)

    ReplyDelete
  3. Melcii 'ceia sunt merele coapte cu miez de gem de zmeură... Auleleu ce bun!!!

    ReplyDelete