August 14, 2007

Ziua mea, Alpii, un Ghețar și Jacuzzi

Veni și ziua mea... iar. De data asta a fost o surpriză aranjată de Denisa.

Și uite așa am ajuns la cel mai mare ghețar din europa. Și a fost super. Am făcut asa:
  • hike pe crestele munților de langă ghețari pe la vreo 2900m - am zis că nu mai scap, cum mie nu prea îmi plac înălțimile și diferența de aer se simte chiar tare deși sunt numai 400m față de Bucegi unde mergi și n-ai nimic... Oricum când am ajuns la sfârșit m-am simțit excelent și ușurat: "AM SCĂPAT!!!!" :-)
  • a doua zi am fost rupți așa că am mers numai cu gondole și telecabine
  • și seara a fost seară de relax. Jacuzzi și hidromasaje, și saună, și iar jacuzzi... dar asta nu e tot. Jacuzzi cu tot hotelul la care am stat era la 2500m, într-o cameră cu trei pereți de sticlă prin care vedeai alpii... eeeeehhhh... Mai bine uitați-vă aici, mă tot chinui să explic eu:
  • Și am mâncat cel mai bun desert din viața mea... sublim! O cremă de ciocolată (chocolate moss) cu cremă de vanilie/brânză dulce... moaica mia! Și da, știu că după ce mergi pe munte mâncarea pare mai bună, dar nu e asta, desertul ăla a fost excelent. Am lins farfuria, fără glumă :-)


Și restul de poze sunt aici:
Aletsch Glacier, CH

1 comment: