June 10, 2007

Ce se mai petrece?

Păi am fost la concert Dolores O'Riordan (aka The Cranberries). A fost chiar fain, deşi m-am simţit moş rău pe lângă tinerii de liceu care erau acolo în faţa scenei dând din mâini :-) Aş fi vrut şi eu cu ei!

Dolores a lansat un album solo, mai rock decât tot ce a cântat Cranberries până acum. E destul de bun, dar cred ca tot oldies but goldies de la Cranberries îmi plac mai mult. Şi oricum mi-am cumpărat albumele lor, cum am decis eu că nu mă mai chinui cu muzică adusă de pe net, pentru că oricum e de proastă calitate (encoding). Mai bine cumpăr CD şi îmi encodez eu cum îmi place.

Apoi am luat bilete de avion către casă, cu două ocazii. Uite aşa o să fim acasă în august o săptămână: 28 aug - 4 sep. Sper să apuc să mă văd cu mulţi, mulţi dintre voi. Ar fi super mişto dacă v-aţi lua şi voi o zi două libere în perioada aia şi să mergem pe undeva/pierdem vremea împreună. Poate fi ăsta cadoul de ziua mea? :)

Dap, anul ăsta cred că e primul an de când îs, când de ziua mea nu voi fi acasă şi nici nu mi-am luat concediu/zi liberă.

Apoi o să stau ceva mai mult de sărbători, care iarăşi este un fel de record, în sfârşit după destui ani, sunt acasă de sărbătorile de iarnă, şi nu în Olanda, sau Franţa, sau State, sau Elveţia :) Vin pe 20 dec şi stau până după anul nou, adică vreo 3 săptămâni. Facem planuri?

6 comments:

  1. Hai sa mergem in Egipt de rev! La piramide :)

    ReplyDelete
  2. let's do it ! :)

    ReplyDelete
  3. Noh, io ma bucur ca in sfarsit is acasa de sarbatori, si voi...

    ReplyDelete
  4. Salutare! Faine itze mai ai, si io nu stieam de ele. Ma buciur insa sa stiu ca ai activitate pie net si ca te mai gandesti la noi, romanii, ardelenii, vecinii, amicii, nebunii, enervantii, scarbosii, sexosii, parosii, grasii, roscovii, etc. Noiiiiii suntem viatzaa breeee! La multzi ani de pe-acuma si ne vedem in Bv!

    ReplyDelete